Kas yra Asmeninio asistento paslauga?
Atsižvelgiant į individualius asmens poreikius, asmeniui suteikiama individuali pagalba namuose ir viešojoje aplinkoje ( palydint ir komunikuojant , kuri padėtų gyventi bendruomenėje ir integruotis į ją, neleistų izoliuoti asmens nuo bendruomenės ir skatintų savarankiškumą, būtiną kasdieniniame gyvenime.
Gauti paslaugas gali:
Asmenys, kurių funkcijos, veikla, dalyvumas dėl negalios yra visiškai arba iš dalies apriboti ( negali savarankiškai orientuotis, judėti, dirbti, tvarkyti asmeninio ir socialinio gyvenimo) ir kuriems reikalinga kitų asmenų pagalba.
Prioritetą gauti paslaugas turi asmenys kurie:
- mokosi pagal formaliojo švietimo programas;
- dirba arba ieško darbo, naudodamiesi Užimtumo tarnybos teikiama pagalba įsidarbinant paslaugomis;
- gyvena vieni.
Kur kreiptis, kad gautum Asmeninio asistento paslaugas?
Kreiptis reikia į asmens nuolatinės gyvenamosios vietos seniūniją ir pateikti:
- prašymą dėl reikalingų Asmeninio asistento paslaugų;
- asmens negalią patvirtinantį dokumentą;
- dokumentus, pažymas patvirtinančius asmens gaunamas pajamas;
- dokumentus ar kitą informaciją, pagrindžiančius prioriteto suteikimą (pvz, moksleivio ar studento pažymėjimą, darbdavio pažymą, dokumentą, kad yra registruotas Užimtumo tarnyboje ir pan );
- asmens tapatybės dokumentus, o jei kreipiasi asmens atstovas įgaliojimą ar raštišką sutikimą.
Šiuo metu Rokiškio socialinės paramos centre paslaugas teikia keturi asmeniniai asistentai.
Asmeninio asistento paslaugas gauna 23 paslaugų gavėjai.
Dėl išsamesnės informacijos apie Asmeninio asistento paslaugas kreiptis: