Informacija lengvai suprantama kalba

© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.
Daugiau informacijos rasite čia:
https://www.inclusion-europe.eu/easy-to-read/

Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.
Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms,
kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus.
Lengvai suprantama kalba padeda jiems
sužinoti naujos informacijos.
Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.

Kviečiame susipažinti su Rokiškio socialinių paslaugų centru.

Kas yra Rokiškio socialinių paslaugų centras?

Rokiškio socialinių paslaugų centras yra įstaiga teikianti įvairias socialines paslaugas. Toliaiu

Socialinės paslaugos yra pagalba žmonėms kurie negali:

  • patys pasirūpinti savimi,
  • pasirūpinti savo šeimos nariu.

Kada galite kreiptis Rokiškio socialinių paslaugų centrą?

  • Jums reikalingas transportas, pavyzdžiui:
    • esate senyvo amžiaus žmogus
    • esate žmogus su negalia
  • Jums reikia vietos kurioje galįtumėte miegoti,
  • Jums reikia pagalbos namuose, pavyzdžiui:
    • padėti nusiprausti,
    • padėti išsiplauti drabužius.

Kur galima mus rasti? 

Rokiškio socialinių paslaugų centras yra J.Basanavičiaus gatvėje 8 priešais Rokiškio kūno kultūros centrą.  

Jeigu turite klausimų lauksime jūsų skambučio telefono numeriu arba el paštu:

+370 661 76979

info@rokiskiospc.lt

 

Kada dirba Rokiškio socialinių paslaugų centras? 

Pirmadienį ir trečiadienį mes dirbame
nuo 8 valandos iki 17 valandos.

Antradienį ir ketvirtadienį mes dirbame
nuo 8 valandos iki 18 valandos.

Penktadienį dirbame
nuo 8 valandos iki 13 valandos

Pietų pertrauka yra nuo 12 valandos iki 12 valandos 45 minučių.

Dieną prieš šventę dirbame 1 valanda trumpiau. 

 

Šventinės ne darbo dienos Lietuvoje 

Sausio 1 – Naujieji metai
Vasario 16 – Lietuvos Valstybės atkūrimo diena 🇱🇹
Kovo 11 – Lietuvos Nepriklausomybės atkūrimo diena 🇱🇹
Balandžio 5 – Velykos
Balandžio 6 – Antroji Velykų diena
Gegužės  1 – Tarptautinė darbininkų diena
Birželio 24 – Joninės (Rasos)
Liepos 6 – Valstybės (Lietuvos Karaliaus Mindaugo karūnavimo ir Tautiškos giesmės) diena 🇱🇹
Rugpjūčio 15 – Žolinė, Šv. Mergelės Marijos dangun ėmimo šventė
Lapkričio 1 – Visų šventųjų diena
Lapkričio 2 – Mirusiųjų atminimo diena, Vėlinės, Ilgės
Gruodžio 24 – Šv. Kūčios
Gruodžio 25 – Kalėdos
Gruodžio 26 – Kalėdos (antra diena)